Pages

ფქვილისა და საფუარის დოზები


პროტეინებით მდიდარ ფქვილი მძიმე ცომებისათვისაა. მაგალითად
როცა დატვირტულია ბევრი კვერცხით ცხიმით შაქრით და + ემატება ჰიდარტაცია წყლით, რძით, ან ნაღებით. ასე შემთხვევაში ფქვილის აქვს უნარი
შეიწოვოს ყევლა ზემო ჩმოთვლილი ისე რომ არ დაგჭირდეს ფქვილის დოზის გაზრდა . განასკუთრებით კროასანებში სადაც ფქვილის და დასაკეცის ცხიმის
დოზა უნდა იყოს 1:1 . ეს არ უნდა დაირღვეს . მაგრამ როცა რეცეპტში მოცმულ კვერცხის და რძის რაოდენობას ვერ იწოვს ფქვილი თხელი რჩება ცომი და იძულებული ხარ
დაამატო . მერე უკვე ირღვევა პროპროცია. მიტომ ჯობია ნაკალები კვერცხი და რძე ქონდეს ვიდე ფქვილის და ცხიმის პროპორცია დაირღვეს .

მე პირადად ყოველთვის ასე ვიქცევი ფქვილის დოზას ვიღებ ზუსტად და სითხეს ვარეგულირებ
მაგალითად
250 გარმი ფქვილი რომელიც არის 13% პროტეინებით
იტანს 175 გრამ სითხეს ეს არის 100 გრამი კვერცხი და 75 გრამი რძე ან ნაღები. (კვერცხი და რძე პირობითად ვთქვი. შეიძლება რეცეპტში იყოს სულ კვერცხი და შიეძლება სულ რძე გააჩნია რეცეპტს )
მაგრამ ფქვილი რომელიც არის 11 % პროტეინებით
100 გრამი კვერცხი და 75 გრამი რძე უკვე არის თხელი მასა. ანუ არის ბევრი . უნდა შეამცირო სითხის დოზა. გინდა კვერცხის ხარჯზე და გინდა რძის

წყარო  ბეჭდვა


ცომეული

მომხმარებელი

სახელი პაროლი
  გამოსვლა

კატეგორიები

AgroKavkaz

Gia Kakabadze